Hector JO10-2 is lekker bezig.

Na eerder vv Twente, Haarlo/Noorddijk en Excelsior ’31 te hebben verslagen, was vandaag Markelo JO10-3 aan de beurt.

Hector had er zin in en dat was meteen na de aftrap van Markelo te zien, een vroege onderschepping en het was al 1-0 voor Hector. Snel hierop volgden ook de 2, 3 en 4 nul op het scorebord. Door een onoplettendheid scoorde Markelo tegen en stond het 4-1. Maar Hector scoorde al snel weer verder en zo kwam er een ruststand van 8-1.  Mohammed had inmiddels al een hattrick gescoord.

Na rust had Hector zin in nog meer, zelfs de verdediging ging mee naar voren en zo scoorde iedereen uiteindelijk zijn doelpunt. We zaten zelfs nog even te denken aan een keeperswissel om onze keeper Mike ook nog te laten scoren, maar hij vond het wel best zo. Hij had uiteindelijk niet veel meer te doen en ging er zelfs een paar keer bij liggen. Of dat nou een goed idee was?

Uiteindelijk werd het 18-1 voor Hector en hebben ze het doelsaldo flink opgeschroefd: na 4 wedstrijden 53 voor en 7 tegen.
Aangezien ze sinds dit seizoen in een poulesysteem spelen, is de volgende week alweer even de laatste groepswedstrijd. De toppers spelen dan uit tegen Lochuizen, waarbij ze dan groepswinnaar kunnen worden.

Ga zo door jongens, jullie zijn lekker bezig zo.