Clubinfo

Voetbalvereniging SV Hector werd op 23 mei 1923 opgericht en heeft dus al een hele geschiedenis achter de rug. Niettemin zijn wij springlevend. Wij staan open voor iedereen van 0 jaar en ouder.

Op 1 november 2019 bedroeg het ledenaantal 590 , waarvan meer dan 100 vrouwen en meisjes!

Het 1e elftal van onze vereniging speelt momenteel in de 4e klasse van de KNVB district Oost. Dat betekent in de praktijk heel veel regionaal getinte wedstrijden. De clubkleuren zijn groen wit. Het voetbaltenue bestaat uit een groen wit verticaal gestreepte shirt met het embleem van Hector op de linkerborst, verder een witte broek en groene sokken met een witte omslag.

Wij beschikken over 7 seniorenteams (waaronder een damesteam), een 7 vs 7 afdeling voor dames en een 7 vs 7 afdeling voor mannen die onderling spelen op de zondagmorgen.
De jeugdafdeling omvat 14 teams inclusief 3 meisjes teams verdeeld over de verschillende leeftijdsklassen. En daarnaast een bloeiende welpenafdeling.
De competitiewedstrijden worden gespeeld op zaterdag bij de jeugd en op zondag bij de mannen senioren.
De trainingen vinden plaats op maandag- t/m vrijdagavond. Dit alles speelt zich af op ons sportpark ’t Doesgoor aan de Pluvierstraat in Goor. Wij hebben daar de beschikking over 2 grasvelden, een hypermodern kunstgrasveld, een pupillenveldje van kunstgras en een oefenhoek met grasveld.

4 van de 5 velden hebben LED veldverlichting.

Onze kantine is niet alleen een gezellig middelpunt tijdens wedstrijden en op trainingsavonden, maar ook het toneel van andere verenigingsactiviteiten, zoals kaarten, playbackshows, sinterklaasviering, nieuwjaarsbijeenkomst, bingo’s en tal van andere festiviteiten. Jaarlijkse hoogtepunten zijn ongetwijfeld de drukbezochte playbackshow, het darten en het nachttoernooi.

Kortom, voetbalvereniging Hector is een enthousiaste vereniging met een grote inbreng en inzet van de leden. Het ledental beweegt zich gestaag in de richting van de 600.
En we zijn er erg blij mee om te kunnen zeggen dat we al meer dan 100 vrouwelijke leden hebben!!

Voetbalvereniging Hector mag zich dan ook rekenen tot één van de grootste verenigingen in de gemeente Hof van Twente, met een belangrijke plaats in met name de Goorse gemeenschap.

Wil je lid worden van deze fantastische vereniging, dat kan . Meld je aan: bij één van de bestuursleden of kijk verder op deze site.

Naam: SV Hector
Accomodatie: Sportpark ’t Doesgoor
Plaats: Goor (gemeente Hof van Twente)
Opgericht: 23 mei 1923
Adres: Pluvierstraat 1, 7471 HM Goor
Telefoon: 0547 – 273017
Postadres: Pluvierstraat 1, 7471 HM Goor
Speeldag jeugd: Zaterdag
Speeldag senioren:   Zondag mannen en vrijdag vrouwen
1e elftal: 4e klasse B zondag, district Oost
Aantal leden: 590 leden
Aantal velden: Eén hypermodern kunstgrasveld, een pupillen kunstgrasveld en twee grasvelden. Beide kunstgrasvelden, de oefenhoek en één grasveld, hebben LED veldverlichting.
Elftallen: 14 jeugdteams, Welpenafdeling en 7 seniorenteams
Kleding: Shirt: Wit-groen (verticaal gestreept) met logo op linkerborst