Bert Eelderink op nieuwjaarsreceptie benoemd tot Lid van Verdienste.

De nieuwjaarsreceptie van Hector was zoals altijd goed bezocht. Ruim 120 bezoekers waren aanwezig. Zowel eigen leden als ook genodigden van de Goorse zusterverenigingen, hockeyclub GMHC, de Gemeente Hof van Twente  en uiteraard ook van de medegebruikers van het Doesgoor, de korfbalvereniging Phenix en Wijkvoorziening het Doesgoor.
Uit de toespraken van de drie voorzitters kwam duidelijk naar voren dat het goed gaat met Hector. Sportief zou het met het eerste elftal wat beter kunnen, maar de overtuiging is er dat dit het komend voorjaar goed gaat komen.
Met de jeugdafdeling gaat het goed. Vijf kampioenschappen in het najaar en een gestage aanwas bij het aantal leden.
De vele vrijwilligers hebben ook het laatste jaar weer de nodige activiteiten ontplooid ter verbetering van het complex en niet te vergeten, de gang van zaken bij de diverse teams.
Zoals op iedere nieuwjaarsreceptie was er ook nu de benoeming van de Vrijwilliger van het Jaar. En dat werden er maar liefst vijf, allen vrouwen. Dit geeft duidelijk aan dat bij Hector veel vrouwen actief zijn, zowel op als rond het veld.

Miny Spaay en Heidi Oolbekkink werden Vrijwilliger van het Jaar voor hun activiteiten bij de thuiswedstrijden van Hector. Al 20 jaar staan zij bij de kassa om toegangskaartjes en niet te vergeten, loten te verkopen voor de door hen georganiseerde verloting.

Xandra Heitink, Tineke Heuten en Petra Schut vormen al jaren samen de kledingcommissie voor de jeugd. Mede dankzij hen lopen de Hector jeugdleden er goed bij, iedereen met kleding in de juiste maat. En dat kost veel meer inspanning dan men denkt. Ook zij werden benoemd tot vrijwilliger van het Jaar.

Hoogtepunt van de middag was evenwel de benoeming van Bert Eelderink tot Lid van Verdienste!
Bert is al vele jaren actief voor Hector. Als leider van met name Hector 3, maar vooral is Bert de drijvende kracht achter alles wat ook maar met ons complex te maken heeft als het gaat om verbouwingen, renovaties, nieuwbouw of veldonderhoud.

Na deze bekendmakingen werd er de rest van de middag gezellig bijgepraat  met muziek verzorgd door Marel Zwierink.

Oh ja, niet te vergeten dat er ook een niet met name genoemde dame aanwezig was die juist die dag haar 50e verjaardag vierde. Zij kreeg uiteraard de nodige felicitaties.