Pupil van de Week Noah Geubel.

Een beetje zenuwachtig was hij, een beetje spannend vond hij het om Pupil van de Week te zijn. Maar Noah Geubel had er zin in!
Samen met mama, papa en zus Eva kwam Noah naar het Doesgoor. Broer Kayin was al eerder aanwezig, hij maakt immers deel uit van de Hector selectie.
Noah speelt in Hector JO10-2 en is daar spits. Een veelscorende spits nog wel!
Zijn hobby’s naast voetballen zijn buiten spelen en natuurlijk gamen. Vooral het spelletje UNO.
Noah’s lievelingseten is lasagne en doperwtjes lust hij absoluut niet. En je kon er op wachten, maar op de vraag wat hij later worden wil was het duidelijke antwoord: profvoetballer! Nou Noah, goede spitsen kunnen ze overal gebruiken.
Zijn favoriete voetbalclub is FC Twente en zijn favoriete speler uiteraard broer Kayin. Maar ook Ronaldo vindt hij goed.
Noah had een uitgesproken mening met wie hij op de foto wilde gaan. Uiteraard met Kayin, maar daarnaast ook met Tim en Sascha. En dat gebeurde uiteraard.
Trainer van Hector, de leiders en de scheidsrechter, ook zij mochten deze middag voor de lens komen.
Bij de opkomst droeg Noah de bal en legde hem exact op de middenstip. Bij de toss was het even zoeken door Noah en de scheidsechter waar het muntje precies gevallen was, maar toen kon het grote werk beginnen. Aftrappen en richting keeper van TVV. Natuurlijk moeten er dan nog wat tegenstanders omspeeld worden, maar dat ging soepel. Noah gooide er zelfs nog een schaartje uit!
Toen de keeper dat zag wist hij al dat hij kansloos zou zijn. En dat klopte ook, de bal ging precies langs de paal het doel in.
Complimenten van de TVV trainer voor Noa en dan nog even in de dug out zitten naast zijn broer. Nou, even…. Noah heeft de hele wedstrijd vanuit de dug out bekeken!
Hector scoorde ook één keer die middag en speelde met 1-1 gelijk.