Hector op eigen kracht naar de nacompetitie.

Één punt zou voldoende moeten zijn voor Hector in de wedstrijd tegen TVV om zich voor de nacompetitie voor promotie te plaatsen.
De bezoekers begonnen sterk en al binnen de minuut schoten zij tegen de binnenkant van de paal. In het verdere verloop van de eerste helft was TVV de betere ploeg. Hector zag slechts kans om één mogelijkheid te creëren, maar een vrije trap van Wesley Zwoferink belandde op de lat.

In de tweede helft kwam TVV al snel op voorsprong door een goal op randje buitenspel. Hector kwam daarna wel beter in de wedstrijd maar veel kansen leverde dat niet op. Een rode kaart voor een TVV speler bracht Hector nog meer in de wedstrijd. Toch hadden de groenwitten een onbegrijpelijke overtreding op Yilber Haverslag nodig om te kunnen scoren. Want die overtreding was net binnen het strafschopgebied. De toegekende penalty werd genomen door Wesley Zwoferink en dan weet je het wel: zo’n bal gaat er in!
Dolle vreugde bij de spelers en toeschouwers, zoals te zien en te horen is in onderstaand filmpje.

Op 2 juni speelt Hector zijn eerste (uit)wedstrijd in de nacompetitie tegen een nu nog onbekende tegenstander.