Daverende seizoensafsluiting voor Hector JO11-1.

De laatste wedstrijd van het vierde competitieblok werd er één voor Hector JO11-1 om niet te vergeten. Het was al duidelijk geworden dat het spelniveau van de jongens en het meisje de laatste maanden (met dank aan trainer Tim) met sprongen vooruit was gegaan. Ze wisten elkaar nu wel te vinden en de ene na de andere fraaie combinatie werd op de groene mat gelegd.
Dat het na het eerste kwart nog 0-0 stond was best bijzonder. Hector miste veel kansen en werd gered door een klasse redding van keeper Arthur, anders had het ook 0-1 kunnen zijn.
Maar toen kwam de groen witte machine op stoom en uiteindelijk stond er een 10-1 eindstand op het scorebord.
Jammer dat het team een paar weken geleden in een buurtgemeente er werd ingefloten, anders hadden ze ook nog meegespeeld om het kampioenschap.

Het team bestaat uit Shaad (het enige meisje), Djerno, Milan, Sem, Arthur, Emir, Bram en Sil. In deze wedstrijd was Owen uit JO10-2 de extra kracht.
De technische leiding bestaat uit Dennis en Ronald, chef d’équipe is Joanna.
En niet te vergeten Marleen als fotograaf.