Hector JO12-2 overtuigend kampioen!

Vandaag was het zover: de belangrijkste wedstrijd van het seizoen! Hector JO12-2 speelt de belangrijke uitwedstrijd tegen de nummer 2, Zenderen Vooruit JO12-1.
En het uitgangspunt was heel simpel: wie er wint is kampioen.

De leiders Martijn en Danny hadden de spelers bewust niet teveel verteld over het belang van deze wedstrijd, want de jongens hadden elkaar via de WhatsApp al voldoende gemotiveerd.
De wedstrijd begon en de spanning was de eerste minuten zichtbaar. Ballen niet nauwkeurig en paniekerige balletjes.
Maar binnen 5 minuten pakte Hector het initiatief en door middel van hun goede en bekende combinatiespel kwamen ze beter in de wedstrijd.
Jesse legde aan en vuurde een kanonskogel af op de keeper die onhoudbaar was! Wat een bevrijding die 0-1.
Vanaf dat moment had Hector JO12-2 de controle over de wedstrijd en zorgde ervoor dat het gevaar alleen maar kwam van Hector. Jesse legde opnieuw aan en haalde verwoestend uit 0-2.
Via een werkelijk waar prachtige combinatie scoorde Levi de 0-3. Wat een heerlijke maar bovendien terechte voorsprong. En met een waarlijk atletische actie zorgde Dylano voor de 4-0 ruststand.
Tijdens de teambespreking in de rust voelde je het al: het zit wel snor, dat geven we niet meer weg.

In de tweede helft zakte de wedstrijd wat in, Hector hoefde niet meer en Zenderen Vooruit kon niet meer. Nahzat zorgde nog voor de 5-0.
Één moment echter moet nog echt specifiek benoemd worden. Zenderen Vooruit kreeg volledig terecht een penalty, maar de knetterhard ingeschoten penalty werd uitstekend gekeerd door de prima keepende Senn.
Via een kluts moment scoorde Zenderen Vooruit nog de 1-5, dit was voor de scheidsrechter het moment om af te fluiten.
De spelers vielen elkaar juichend in de armen en feestten met het massaal toegestroomde publiek uit Goor. Een prachtige afscheidscadeau voor Gijs (bedankt voor alles).
Wat een top prestatie, kampioen worden in de 2e klasse.
Bij terugkomst werden de toppers onthaald op het sportpark het Doesgoor door veel supporters en heel veel vuurwerk!

Het team bestond uit Gijs, Pim, Jesse, Mustafa, Nazhat, Nawhat, Senn, Levi, Dylano, Stan, Ties en Luuk.

En niet te vergeten de trainers Danny Hoogheim, Martijn van Wissing en leidster Dorine van Wissing: jullie hebben een top prestatie geleverd!