Hector VR1 wint ruim.

We zetten Eibergen VR1 vanaf de eerste minuut gelijk onder druk, met een paar leuke aanvallen en goede combinaties. Dit leidde tot enkele kansjes. Naarmate de eerste helft vorderde wisselenden wij leuke aanvallen af met rommelig voetbal ( hoge ballen, slordige passing). Eibergen kreeg geen enkele kans, wij waren heer en meester op het veld.
Mocht Eibergen toch een keer op onze helft komen, stonden onze verdediging en keeper goed. Wij creëerden steeds meer kansen, maar we beloonden ons zelf niet met een verdiend doelpunt: we misten net de scherpte of de keeper van Eibergen hield hem tegen.
In de 28 minuut werd een leuke aanval van ons keurig afgewerkt vanaf de 16 meter door Lauren ( met een geplaatst schot) en kwamen we eindelijk op een verdiende voorsprong 1-0. Verder in de eerste helft kregen we nog een paar grote kansen via Lauren, Lisa en Noël,  alleen deze troffen helaas geen doel. Vlak voor de rust kwam Eibergen een keer op onze helft en de rechtshalf van Eibergen wou voorzetten maar deze stuiterde heel raar op en belandde heel verrassend bij ons in het doel. Ondanks dat we veel beter waren was de ruststand 1-1.

De tweede helft zetten we nog meer druk naar voren en Eibergen kwam er nu helemaal niet meer uit. Dit leidde al vrij snel tot de 2-1 voor ons. Noël schoot van afstand over de keeper van Eibergen. Kort daarna maakte Indy L 3-1 voor ons. Dit was na een goede combinatie tussen Noël en Indy L: een één tweetje, Indy L omspeelde de keeper en maakte 3-1.
Hierna dicteerden wij het spel, alleen de aanvoerder van Eibergen zorgde nog een beetje voor gevaar, maar onze verdediging gaf geen krimp.
We creëerden nog een paar leuke kansen, maar de bal wou er niet in. Tot 10 minuten voor tijd. Noël maakte een goede actie aan de linkerkant en zette de bal voor. Esmée pikte de bal op, passeerde een verdediger en schoot keurig de 4-1 binnen. Zeker een verdiende voorsprong. We speelden een goede wedstrijd, we hadden wel een paar doelpunten meer moeten maken.
Maar in onze laatste thuiswedstrijd de punten dik verdiend in Goor gehouden.