Clubvoetbaldagen op het Doesgoor waren een succes.

Van woensdag 1 mei t/m vrijdag 3 mei werden op Sportpark het Doesgoor voor het eerst de Clubvoetbaldagen gehouden.
Zo´n kleine 40 kinderen uit de Hof van Twente, gekleed in uniforme voetbalbaltenues, hebben drie dagen lang verschillende techniek en tactiek trainingen gehad met als afsluiter een eindtoernooi. Gedurende de 3-daagse zijn er ruim 40 prijzen/medailles uitgereikt. Denk aan een penaltybokaal, shootout-race, gatendoek maar ook een speciale prijs “de topper van de dag”. Al met al een geslaagde 3-daagse met veel blijde en enthousiaste kinderen.
De organisatie Clubvoetbaldagen was erg tevreden over de faciliteiten die Hector had verzorgd en bedanken de sponsoren (AH Brandenbarg – Anneke Naafs Sportmassage – Bannink Sportverhuur) voor het realiseren van de lunch en side-events.