Tom en Niels Heuten zijn gediplomeerde scheidsrechters!

In september zijn de broers Tom en Niels Heuten begonnen aan de opleiding voor verenigings-scheidsrechter. Een cursus georganiseerd door NEO in Borne.
Zij deden dit samen met aanstaande scheidsrechters van NEO, ATC’65, ON Almelo, Wilhelminaschool en Juventa’12.
Tijdens deze opleiding was er naast de theorie uiteraard veel aandacht voor de praktijk: er werden de nodige wedstrijden gefloten.
Op de laatste avond was een spelregeltoets de scherprechter: alle kandidaten slaagden voor deze toets. En zodoende konden vervolgens de diploma’s worden uitgereikt.

Tom en Niels, van harte gefeliciteerd!
Als Hector zijn we heel blij met twee gediplomeerde scheidsrechters erbij. En we hopen dat volgend jaar andere spelers zich ook geroepen voelen deze cursus te volgen.