Terecht gelijkspel van Hector VR1.

We begonnen de wedstrijd tegen VIOS Beltrum VR1 vrij goed. We hadden een paar leuke aanvallen en creëerden een paar kansjes, waarbij Noël met een paar afstandsschoten het doel van  VIOS onder vuur nam. De schoten misten net doel of de keeper kon de bal tegenhouden.
Na 10 minuten raakten wij de grip op de wedstrijd kwijt en kwam VIOS meer in balbezit. Maar de verdediging stond goed en onze keeper stond prima opgesteld. De linksbuiten van VIOS creëerde de meeste kansen, zij had een goed schot in de benen en schoot van alle afstanden op goal. Eén poging van haar in de 25 minuut leidde tot de 1-0 voorsprong. Ze raakte een bal goed en deze ging over Kayleigh heen. Deze kon ze niet tegenhouden, de rest wel.
Verder was het de eerste helft een beetje over en weer, met veel duels op het middenveld. We kregen  nog één goede kans, maar Lisa kon net de bal niet mee krijgen in de 16 meter. VIOS had de eerste helft het betere spel en leidde verdiend met 1 0.

De tweede helft hadden we meer grip op de wedstrijd en drukten VIOS in de verdediging. Een enkele keer kwamen ze er nog uit, maar onze verdediging en keeper stonden goed, één keer raakten ze de lat. Maar verder hadden we de wedstrijd goed onder controle en er zaten goede aanvallen bij. Dit leidde in de 30 minuut van de tweede helft tot de 1-1. Indy L speelde de bal op Noël en mede door goed doorzetten van Noël schoot de verdediger van VIOS tegen haar aan  en belandde de bal in het doel van  VIOS.
De druk van ons op het doel van VIOS werd steeds groter en we kregen nog een paar kansen via Indy L , Noël  en Esmée,  die helaas net het doel misten. We gingen uiteindelijk met een verdiend punt naar Goor, vooral op basis van de tweede helft.