Mager gelijkspel voor Hector.

Hector zag geen kans om te winnen van Hoeve Vooruit, het kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel. De eerste helft ging gelijk op met kleine kansjes voor Hector en een heel grote voor “De Hoeve”. Maar zoals vaker was het keeper Koen Eekhout die met een schitterende redding de openingstreffer voorkwam.
In de tweede helft kwam er meer druk van Hectorzijde en er kwamen kansen. Halverwege die tweede helft was er een goede actie van Yilber Haverslag aan de linkerkant. Zijn voorzet werd door Wesley Zwoferink in het doel gewerkt.
Helaas werd het al vrij snel weer gelijk. In de omschakeling werd een lange bal gemist door een Hector verdediger en kreeg Hoeve Vooruit alle vrijheid om te scoren.
Er kwamen nog wat mogelijkheden voor Hector, o.a. voor Yilber Haverslag. Maar een hard schot van hem werd goed verdedigd door Hoeve Vooruit.
Ondanks het gelijke spel doet Hector nog volop mee in de strijd om een plaats in de nacompetitie.
De volgende wedstrijd is op zondag 28 april, uit tegen vv Twenthe. Een directe concurrent voor een plaats in die nacompetitie. Aanvang van die wedstrijd is 14.00 uur.