Hector wint van vv Twenthe.

Op een door heel veel toeschouwers omzoomd veld op het Doesgoor werd op Tweede Paasdag het restant van de in december gestaakte wedstrijd uitgespeeld.
In die 22 minuten zoals verwacht een wat behoudend spelend Hector en Twenthe dat meer in de aanval was. Twenthe kreeg een paar kansen maar die resulteerden in kopballetjes die naast gingen. Bij een inzet van Twenthe zagen alle Twenthe supporters dat de bal over de lijn zou zijn geweest, alle Hector supporters evenwel zagen dat de bal vóór de lijn werd gekeerd. En zo zag ook de scheidsrechter het.
Sascha vermaakte het publiek nog met twee schoten van grote afstand toen hij zag dat de Twenthe keeper erg ver voor zijn doel stond. Het leverde evenwel niets op.
Door behandelingen van een hoofdblessure bij Tim Bannink en een ogenschijnlijk zware beenblessure bij Jorn Morsink kwamen er uiteindelijk nog ruim 10 minuten extra tijd bij! Maar de eindstand van de wedstrijd werd nu definitief 2-0 voor Hector. Dat inmiddels opgeklommen is naar de derde plaats op de ranglijst.
Op zondag 7 april speelt Hector thuis om 14.00 uur tegen Langeveen.
Pupil van de Week is dan Mick Breunis uit Hector JO10-1.