Opbrengst antiknal actie overhandigd aan de Stoevelaar.

Zoals al tientallen jaren het geval is, was er ook eind december 2023 de traditionele antiknal actie van Hector. Alle jeugdteams gaan daarbij de Hector leden langs om een bijdrage te vragen. De opbrengst was grandioos, er werd in twee avonden maar liefst € 900 opgehaald!

Dit keer was het doel verzorgingshuis De Stoevelaar. Op 21 maart is een drietal leden van het JAC, te weten Monique, Kimberley en Janine, vergezeld door Fem, Liza, Lotte en Fem uit Hector MO15-1 op bezoek gegaan bij de Stoevelaar om hen een cheque van € 900 te overhandigen. Deze werd uiteraard met grote dankbaarheid in ontvangst genomen. Het is de bedoeling dat van dit geld een gezellige middag voor alle bewoners van de Stoevelaar zal worden georganiseerd.
En het spreekt voor zich dat de aankleding van de feestzaal dan een groen wit tintje zal krijgen!