Verdiende nederlaag Hector VR1.

We begonnen de wedstrijd tegen Neede sterk, met een paar leuke combinaties en goed lopende aanvallen en daarbij werd goed gebruik gemaakt van de snelheid van onze rechtsbuiten Noël. Dit leidde tot een paar kansjes en een paar schoten op het doel van Neede door Nikkie, Laura en Noël,  maar het waren geen grote kansen.
Het middenveld van ons, met als controlerende middenvelder Lisa, rechts Tatum en links Indy B veroverde veel ballen, zodat wij weer met een volgende aanval konden beginnen. Neede werd wel een paar keer gevaarlijk via de linksbuiten en de sterk spelende aanvoerder. Maar de verdediging van ons, bestaande uit Romy M, Indy L, Lisanne en Danique had alles goed onder controle en gaf bijna niks weg. En anders was onze keeper Floor er nog.
Na ongeveer 30 min kregen we na een goede aanval een leuke kans, Laura werd aangespeeld in de 16 meter van de tegenstander ,maar kon de bal net niet goed aannemen, zodat een verdediger van Neede de bal kon verdedigen met een sliding, anders had ze alleen voor de keeper gestaan. Verder de eerste helft was Noël gevaarlijk met een paar goede acties en schoten op doel, maar deze troffen net het doel niet of de keeper kon ze keren.
Vlak voor rust kreeg Neede een corner, deze werd niet goed door ons ingeschat en de bal werd uit de corner ongelukkig veranderd van richting. Er was nog enige twijfel of de bal de doellijn gepasseerd was (ik kon het niet zien), het werd toch beoordeeld als doelpunt en zo gingen we de rust in, waar we eigenlijk de betere waren, met een 1-0 achterstand.

De tweede helft begonnen we sterk, en dit leidde tot een best wel grote kans voor ons. Uit een corner viel de bal in de 5 meter van de keeper van Neede , deze schatte het niet goed in, maar wij konden daar niet van profiteren. In de daarop volgende counter van Neede werd de linksbuiten alleen voor het doel gezet en scoorde rustig de 2-0. Hierna liep het niet meer zo goed bij ons en Neede kreeg meer het speloverwicht en ook meer ruimte en hier maakten ze goed gebruik van. De 3-0 viel door een foute inschatting van ons. De 4-0 van Neede was een geweldige vrije trap van de aanvoerder  van Neede.
Na een best wel goede aanval van Hector schoot Noël ons met een goed schot naar 4-1, hierna maakte de aanvoerder van Neede met een geplaatst schot 5-1. Het slotakkoord was aan ons: door een miscommunicatie in de verdediging van Neede,  profiteerde Noël  en werkte prachtig af.
Na een goede eerste helft van ons domineerde Neede de tweede helft en werden we met een 5-2 nederlaag naar huis gestuurd.