Pupil van de Week Jaimy Stoelhorst

Hij had er zin in Jaimy Stoelhorst, de Pupil van de Week bij de wedstrijd van Hector tegen Vosta. Natuurlijk, ook hij vond het wel een beetje spannend, maar wie zou dat niet zijn bij zo’n belangrijke gebeurtenis. Want vergeet niet, Pupil van de Week ben je maar één keer in je leven!

Jaimy kwam samen met mama, papa, broer Keano en niet te vergeten Manuela en Gerben. Hij voetbalt sinds dit seizoen in Hector JO10-2 en is daar onmiskenbaar een verdediger. De dag er voor had het team helaas de laatste wedstrijd in de 3e fase verloren, alle andere wedstrijden werden gewonnen! Jaimy heeft ooit eens een keer in de spits gespeeld en scoorde toen prompt!
Zijn hobby’s zijn voetballen, gamen en trampoline springen. De favoriete voetbalclub is Hector! En okay, ook een klein beetje PSG en Real Madrid. Mbappe en Ronaldo zijn de favoriete voetballers van Jaimy.

Jaimy wilde op de foto met keeper Koen Eekhout maar eigenlijk ook wel met Tim Bannink die hij natuurlijk kent van Hector en van school. En aangezien de Pupil van de Week het voor het zeggen heeft op zo’n dag, ging hij gewoon met beiden op de foto. En uiteraard werd er ook een teamfoto gemaakt met Jaimy er bij op. En Jaimy ging ook nog op de foto met Mister Hector himself, good old Japie Busscher.

Op het veld maakte Jaimy kennis met trainer Marco en leider Marthijn. En ook met de bijzonder vriendelijke scheidsrechter. Samen met die scheids ging hij de spelers opwachten bij de kleedkamers en kwam vervolgens voorop lopend het veld op met de spelers.
Bal op de middenstip leggen, handen schudden met alle tegenstanders en toen de toss. Jaimy gaf eerst heel netjes iedereen een hand en mocht toen van de scheidsrechter aan de aanvoerder van Vosta vragen of hij kop of munt wilde hebben. En mocht vervolgens het muntstuk omhoog gooien en…… hij mocht het houden ook!
De aftrap deed hij samen met aanvoerder Wesley Zwoferink, slalomde tussen de Vosta spelers door richting keeper, mikte goed en …… de bal kwam op de paal. Maar dat was geen punt voor Jaimy, hij rende direct naar de bal en schoot hem alsnog zuiver in de hoek.

Dat was een goed voorbeeld voor de Hector spelers, want Hector won de wedstrijd met maar liefst 7-0.