Stoere mannen van Hector JO10-2 nog ongeslagen!

Al 4 wedstrijden waren de stoere mannen van Hector JO10-2 ongeslagen in deze 3e fase van de competitie! De mannen van trainer/coach Mark en zijn secondanten Kayin en Sascha zijn vastbesloten om dat ook te blijven.
Het team bestaat uit 10 jongens die vrijwel allemaal multi-functioneel zijn op het veld. Eigenlijk is er maar één plaats die steeds door dezelfde speler wordt bezet: Alec is de keeper.
Kenji, Sil, Isaiah, Mart, Jaimy, Noah, Owen, Siem en Milan zijn op dit moment nog de spelers die op elke plaats inzetbaar zijn en wekelijks hun team naar grote successen stuwen.
Natuurlijk zijn er spelers waarvan je nu al wel kunt zien waar ze ooit, als ze (wie weet) in Hector 1 spelen, terecht zullen komen. Maar dat duurt nog even……
De vastberadenheid: je zag het al toen ze aan kwamen lopen op het veld van de tegenstander Witkampers JO10-1.

Geconcentreerd, samen en met één doel  voor ogen: Ook deze gaan we winnen. En dat deden ze!

Al in de eerste minuut scoorde Owen. Drie minuten later deed “snelle voetjes Kenji” wat hij moest doen, hij stak zijn voet op precies het juiste moment uit en scoorde! Alle meegekomen ouders juichten trots en zagen Kenji 2 meter groeien (niet letterlijk natuurlijk). Hierna volgde “Noah de Bulldozer” 2x met een mooie assist van “The one and only Siem”. We stonden 0-4 voor! Hierna volgden 2 mooie doelpunten van de tegenpartij, 2-4… Nu moeten we opletten. Het publiek stond met samengeknepen billen langs de lijn. Hierna volgde Siem opnieuw, 2-5. De tegenpartij liet het er niet bij zitten: 3-5, maar Siem liet het er ook niet bij zitten en flikte het weer, 3-6. Na nog een doelpunt van Witkampers volgde het fluitsignaal: 4-6.

Natuurlijk zijn alle 10 deze jongens kanjers! Iedereen heeft zijn eigen steentje bijgedragen, zonder één van de jongens zijn we simpelweg niet compleet.

Ook na deze wedstrijd blijven de jongens van Hector JO10-2 in deze fase nog steeds ongeslagen!