Verdiende overwinning voor Hector op Het Centrum.

Hector heeft op een bijna voorjaarsavond in februari goede zaken gedaan. De naar voren getrokken wedstrijd tegen Het Centrum uit Enschede werd met 3-1 zeer verdiend gewonnen.
De betere kansen waren al vanaf het begin voor Hector, dat na ongeveer een half uur dan ook terecht op voorsprong kwam door Oleksander Nikolaichuk, bij Hector beter bekend als Sascha. Hij rondde een door hemzelf opgezette combinatie met Arno Katera af met een onhoudbaar schot in de hoek.

Helaas gaf een onoplettendheid van Hector in de eerste minuut van de tweede helft Het Centrum de kans op een wel erg snelle gelijkmaker.
Maar de groen witten gingen daarna verder zoals in de eerste helft en bleven de betere ploeg. In de 75e minuut was het Nick Beukelman die de bal strak in de linkerhoek schoot en zo Hector op 2-1 zette.
In blessuretijd werd de kers op de taart gezet door wederom Sascha, die na prachtig voorbereidend werk van Wesley Zwoferink simpel de 3-1 kon intikken.

Het komend weekend heeft Hector nu vrij en kan lekker achterover leunend kijken wat de concurrentie doet. De volgende wedstrijd is op zondag 25 februari, uit bij La Premiere uit Almelo, op dit moment de koploper. Aanvang 14.30 uur.