Speedsoccer voor Hector VR1

De competitie ging van start maar de Hector dames hoefden niet in actie te komen doordat zij zijn ingedeeld in een competitie met oneven aantallen.
Na de afgelaste trainingen werd het zekere voor het onzekere gekozen en togen de dames naar Markelo voor een potje speedsoccer.
In de ijskoude speedsoccerhal kwamen uiteindelijk de zweetdruppels er wel uit en aan de rode boeien op het gezicht kon men wel zien dat het best intensief was.
Er werden drie teams gevormd, te weten:
Team A:               Team B:                Team C:

1. Indy L                 Nikky                    Mairée
  2. Lisa                     Loïs                       Tatum
  3. Myrthe                Danique               Romy L
  4. Kimberley           Lisanne                 Floor
  5. Kaylee                Esmee                  Lynn de J
  6. Yinthe                 Marli                    Noël

De teams speelden uiteindelijk twee keer tegen elkaar in wedstrijden van 10 minuten.
Nadat we op de helft van dit toernooitje zaten, leek het erop dat de winnaar wel bekend zou zijn. Na de eerste twee wedstrijden gewonnen te hebben verloren ze evenwel de derde onverwacht. Het werd hierdoor zeer spannend en de allerlaatste wedstrijd werd bepalend voor de eindstand.
Uiteindelijk wonnen alle drie teams twee wedstrijden waardoor doelsaldo de beslissing bracht. De einduitslag was:

1. Team B
  2. Team C
  3. Team A

Een zeer leuk alternatief was het speedsoccer en voor herhaling vatbaar.
Hopelijk komen de dames a.s. zondag 4 februari wel in actie. Hector VR1 speelt dan uit de derby tegen Twenthe Goor VR1 om 10.00 uur.