Flitsende start van Hector JO12-2 in de 2e klasse!

Nadat koning winter Nederland een aantal weken in z’n greep hield was het eindelijk zo ver. Het debuut van Hector JO12-2 in de 2e klasse!
Het team, opgeklommen vanuit de 4e klasse, acteerde vandaag voor het eerst in de 2e klasse.
Het was vroeg verzamelen, namelijk 7.30 uur, want de wedstrijd werd om 8.45 gespeeld in Zutphen tegen AZC JO12-1. Een onbekende tegenstander die in de vorige fase nog in de 1e klasse speelde.
In het begin was het echt aftasten tussen beide teams de strijd speelde zich voornamelijk af op het middenveld en het eerste kwartier was er geen kans. Het tweede kwartier startte Hector goed en de eerste kansjes waren een feit. Luuk kreeg de bal vanuit achterin en kwam vanaf de rechterkant door en schoot de bal keurig binnen.

De tweede helft startte Hector goed en  kwamen ze door een tweede treffer van Luuk op een 0-2 voorsprong. Maar direct na de aftrap ging AZC in de aanval en schoot netjes de 1-2 binnen.
Waar de Hector trainers vreesden voor de 2-2 kwam terecht de verdiende 1-3 op het scorebord! Nawhat was de doelpuntenmaker. Hector voetbalde daarna de wedstrijd goed en beheerst uit.
De eindstand 1-3 was een meer dan keurig resultaat.
Complimenten aan de spelers die allen geweldig gevoetbald hebben.