‘Horror’ 1ste wint seniorenplaybackshow

De Playbackshow 2024 van de senioren is gewonnen door het eerste. Met de show ‘HectorHorrorKerk’ mocht dat elftal zich winnaar noemen, zo oordeelde de jury. Het bestuur van Hector kijkt, ook met de jeugdplaybackshow op zaterdag, terug op een geslaagd weekend.

Bij de jongere jeugd werd het gecombineerde JO10 team overtuigend winnaar met hun tijdmachine. De ‘diverse beroepen’, uitgebeeld door JO19-1, werden door de zeer vakkundige jury, bestaande uit Mark Stoelhorst, Jarno Derking en Jeroen Heuten tot winnaar van de oudere jeugd uitgeroepen. Klik hier voor meer foto’s.

Bij de senioren een dag later won dus het eerste elftal, oordeelden juryleden Tineke Heuten, Henry Seep en Paul Schabbink. ‘Non-binair’ Hector 8 werd tweede met ‘Café de Regenboog’. Het vijfde elftal met ‘Oud & Nieuw’ werd derde. Alle lof ook naar Ommeriano, Preses Hectoria (foto) die voor de presentatie zorgde.

Het bestuur zag twee bomvolle kantinedagen en vele leuke en hilarische acts. Een pluim voor alle vrijwilligers en de organisatie voor het mogelijk maken van dit weekend.

Van het winnende elftal zijn beelden, klik hier.