Nieuwjaarsreceptie geslaagd.

De nieuwjaarsreceptie van Hector was zoals altijd goed bezocht en erg gezellig.
In zijn openingstoespraak keek voorzitter Peter Velderman natuurlijk terug op het zo succesvol verlopen jubileumjaar. Want wat hebben we een geweldig jaar gehad!
De historische dag, de feestweek met eigenlijk alleen maar hoogtepunten en de afsluitende feestavond in december. Eén en ander werd nog in beeld gebracht middels een prachtige compilatie van films en foto’s, gemaakt door Silas Wittrock.

Dat alles kon natuurlijk alleen maar tot stand komen dankzij de inzet van heel veel vrijwilligers. En daarvan hebben we er bij Hector gelukkig ook heel veel!
Het was dan ook niet verwonderlijk dat voorzitter Jan Schut bij de bekendmaking van de Vrijwilliger van het Jaar een drietal commissies naar voren riep voor deze eervolle onderscheiding.
De jubileumcommissie, de tentcommissie en de Historische commissie. Met name de eerste twee hebben vele, vele vrijwilligers aangestuurd om alles uitgevoerd te krijgen.
Het was dan ook Henry Seep die het welbekende schildje in de kast mocht hangen.

Terwijl op het grote scherm nog heel veel foto’s uit ons jubileumjaar werden vertoond, werd het een erg leuke bijeenkomst met Hector leden en genodigden.