HECTOR JO8-1JM KAMPIOEN!

Hector JO8-1JM is zaterdag 16 december glorieus kampioen geworden in de tweede fase van de 4e klasse!
De Groen Witten begonnen goed aan de tweede fase met een fantastische overwinning op Sportclub Markelo en ook de derby tegen v.v. Twenthe werd glorieus gewonnen. Daarna bleven de Groen Witten hun wedstrijden winnen en werden ze steeds strijdvaardiger.

De dag van de kampioenswedstrijd was aangebroken. We vertrokken om 8.30 uur vanuit Hector richting Borculo. We waren ruim op tijd en begonnen al snel aan de warming-up. Onder begeleiding van de trainers Dennis en Max werd er rustig ingespeeld en werden de nodige aanwijzingen gegeven.
Om klokslag 9.30 uur klonk het fluitsignaal en ging de wedstrijd van start in aanwezigheid van de vele toeschouwers. Vanaf minuut één lieten de Groen Witten zien dat er vandaag weinig te halen viel voor de jongens en meisjes van SJO UNO’21. Al in de eerste 10 minuten wisten de Groen Witten drie keer te scoren. Daarna werden de nodige tactische aanwijzingen gegeven door de trainers Dennis en Max en wisten de Groen Witten dat ze deze overwinning niet meer uit handen gingen geven en domineerden ze op het veld.
Met goed voetbal en de nodige strijdlust wonnen ze alle duels. Uiteindelijk werd met 0-10 gewonnen in Borculo van SJO UNO’ 21. Het team heeft super gevoetbald en heeft deze overwinning dan ook dik verdiend!

Bij aankomst bij Hector werd het team ontvangen door Vak H met het nodige vuurwerk. Uiteraard volgens de regels van de KNVB en werd dit buiten het terrein van Het Doesgoor afgestoken!