Feestavond Hector met een koninklijk tintje.

Op vrijdag 8 december was het laatste feest in het kader van het 100 jarig bestaan. Een bijzonder geslaagde avond, in een groen wit aangeklede kantine met de meeste gasten overwegend in het groen-wit.
In de openingstoespraak memoreerde Hectors opperpresentator Paul Schabbink de diverse activiteiten van het bijna afgelopen jubileumjaar. Nieuwjaarsreceptie, Historische dag maar bovenal de feestweek in mei. Begonnen met de tocht vanaf de Ha naar het Doesgoor, twee avonden de Hector Revue, de welpenfinale en dan het hele weekend het tentfeest. Aansluitend was er een compilatie met beelden van al die feestactiviteiten, prachtig in elkaar gezet door Silas Wittrock. Deze compilatie is inmiddels te bekijken op het Hector YouTube kanaal.
Tot verrassing van velen kwam vervolgens burgemeester Ellen Nauta binnen. In haar toespraak kon ze mededelen dat Hector vanwege het 100 jarig bestaan en de maatschappelijke functie binnen de Goorse samenleving, koninklijk onderscheiden was!
De nieuwe voorzitter Raymond Koeleman en scheidend penningmeester Erik Schut namen uit haar handen de bijbehorende erepenning inclusief oorkonde in ontvangst.
De vele aanwezige Hectorianen zongen vervolgens uit volle borst het clublied waarna de feestavond kon losbarsten. Op muziek van de Stadlfreunde werd het een bijzonder gezellige avond. Laat dat maar aan Hector over, na alle festiviteiten die de club dit jaar al heeft meegemaakt.