Hector MO15-1 triomfeert in Erve Asito!

Brrrrr wat is het koud en heel vroeg. Om 7.30 al vertrekken vanaf Hector richting de velden van ON Almelo. Je kan aan de gezichten van de meiden aflezen dat zij het ook wel erg vroeg vinden.
Bij aankomst kijkt Tess op het bord en dacht eerst dat ze het niet goed las. Maar het staat er echt. De wedstrijd word gespeeld in het STADION van Heracles. Iedereen is meteen wakker!! Wat een blije gezichten en iedereen heeft direct zin om te spelen. Nadat er groepsfotos zijn gemaakt kan de wedstrijd beginnen.
Ondanks dat het ging sneeuwen begint Hector sterk en creëert een aantal goede kansen in de eerste helft.  Helaas werd er niet gescoord. Even opwarmen in de kleedkamer tijdens de rust dat ging niet de kleedkamers zijn te ver van het stadion weg. Dan maar weer snel beginnen aan de tweede helft.
De twee teams zijn goed aan elkaar gewaagd. Er zijn aan beide zijdes goede kansen op een doelpunt. Gelukkig valt hij voor Hector aan de goede kant. Het staat 0-1. Waar we normaal gesproken 5 a 6 wissels hebben is de soep vandaag een beetje dun. Met nog maar 1 wissel over hopen we de wedstrijd tot een goed einde te kunnen brengen. En dan word er door Hector nog een keer gescoord waardoor er iets meer ademruimte komt. Nog heel even vasthouden. En dan word er afgefloten.
Eindstand 0-2 wat een super gave ervaring was dit!! Eentje om niet snel te vergeten.

Onderstaande prchtige foto’s zijn gemaakt door ON.