JO13-1 dendert door in de beker!!!

Na een eerste plek in de 1e fase, een goede start in fase 2 waarin ze nu op plek twee staan, stond op 4 december de bekerwedstrijd tegen Sp. Rekken JO13-1JM op het programma.
18:00 Verzamelen en de focus op de wedstrijd. Na het omkleden en de opzwepende Hardcore muziek was het tijd voor de bespreking, de spelers wisten hierna wat er verwacht werd van hen.
18:45 Lichte Sneeuwval op het Doesgoor en de wedstrijd begint.
Sp. Rekken kwam scherp uit de kleedkamer en de dieseltrein JO13 moest eerst nog op gang komen.
Hoge druk van Sp. Rekken, daar hadden de jongens van JO13 moeite mee. En na 16 minuten spelen was het ook de dik verdiende voorsprong voor Rekken. Na een bekeken bal naar de spits werkte deze de bal tegen de touwen. 0-1.
Vanaf dat moment ging de knop om en kwam de dieseltrein JO13 op gang. Strijden voor elke bal en duels werden gewonnen. Sp. Rekken kwam niet meer van eigen helft af, na een fout van Rekken en het goede druk zetten van Hector viel de 1-1! Dit was dan ook de ruststand.

De jongens werden op scherp gezet voor de 2e helft metvals gevolg dat Rekken niet meer van de eigen helft kwam. Door het collectieve druk zetten en en goede samenspel werd Hector beetje bij beetje steeds gevaarlijker.
Maar toch was het Rekken met de eerste open kans van de 2e helft, gelukkig stond de keeper op zijn post en hield hij Hector in de wedstrijd. Het doelpunt kon niet uitblijven van Hector. En na een goede aanval over links kwam de bal voor en werd deze in eigen doel gewerkt door een verdediger van Rekken. 2-1 voor Hector!
De trein denderde door. Aanval na aanval werd opgezet en dit resulteerde na goed samenspel in de bevrijdende treffer: 3-1. Hierna was de wedstrijd gespeeld. En dat was maar goed ook. Want dikke sneeuwvlokken daalden neer op het Doesgoor.
Na 60 minuten blies de goed leidende scheidsrechter voor het laatst , eindstand 3-1 voor Hector en door naar de volgende ronde.
Hector JO13-1 is een hecht en collectief team dat alles voor elkaar over heeft. Wie weet wat er nog allemaal in het vat zit.

Succes in de volgende ronde!