Hector VR1 is middenmoter.

Hector begon deze thuiswedstrijd in de wetenschap dat ze twee punten voor stonden op VIOS maar wel een wedstrijd meer hadden gespeeld.
Hector was direct vanaf het begin scherp. De dames zetten de tegenstander gelijk onder druk en dit leidde tot kansen voor Lauren Kamp en Indy Leferink die helaas het doel nog niet vonden. Met de tactische aanpak van Hector had VIOS het moeilijk en de tegenstander ging steeds meer over op fysiek spel. Qua veldspel was Hector gewoonweg de betere.
Na één van de goede aanvallen, met goede combinaties, werd Lauren twee keer goed weggestuurd en rondde zij bekwaam af en dus stond Hector met 2-0 voor. Hierna werd het spel van Hector wat slordiger. Veel te veel passes met een hoge bal en er werd niet meer over de grond gespeeld.
Hector paste zich aan aan het spel van de tegenstander en dit leidde na 30 minuten voetbal tot een vrije trap voor VIOS. De in het begin sterkste speler van VIOS schoot de bal er geweldig in vanaf 20 meter. Onhoudbaar voor Kayleigh van Coeverden.
Hierna ging Hector weer meer voetballen en scoorde Lauren via een goed lopende aanval de 3-1. Tot aan de rust kreeg Hector nog 1 of 2 kansen maar die werden niet benut.

De tweede helft begon Hector wederom sterk. VIOS kon alleen maar verdedigen, dit ging vaak gepaard met fysiek geweld. Na een van de vele aanvallen was Lauren de verdedigers weer te snel af en scoorde de 4-1. Iets later kreeg Hector een vrije trap van ongeveer 16 meter. Deze werd bekwaam binnengeschoten door Nikky Schut. Lauren zorgde voor het eindresultaat door de 6-1 aan te tekenen.
Het was zeker een verdiende overwinning met heel goed spel, maar ook met wat mindere periodes. Inmiddels is Hector uitgelopen op VIOS en heeft zich in de middenmoot genesteld.

De woman of the match is uiteraard geworden:

LAUREN KAMP