Najaarsbijeenkomst Club van 100 weer uitermate geslaagd.

Bier drinken dat kunnen velen. Ook in de Hector kantine. Maar bier herkennen is wat anders!
Tijdens de goed bezochte najaarsbijeenkomst van de Club van 100 was dat het vrolijke intermezzo. Nadat Gerard Wolterink het openingswoord had gedaan, waarin hij o.a. trots kon aankondigen dat er inmiddels 170 leden zijn, kwam quizmaster/presentator Cuno Wittrock aan het woord. Iedere aanwezige kreeg de gelegenheid om 5 verschillende biertjes te proeven. En men moest aangeven uit welk land het bier kwam, wat het alcoholpercentage was en uiteraard welk merk het was.
Dat niet alle biertjes in de smaak vielen was te zien aan wat er niet werd opgedronken. Met name Guinness was niet bepaald geliefd, maar werd wel door heel veel mensen herkend.
De eveneens zeer deskundige bierjury Linde en Brigit hebben vervolgens alle formulieren beoordeeld.
De Hector bierkenner van het jaar bleek Toine Wenderman te zijn. Hij kreeg net als de overige winnaars een bierpakket.
Tot slot kregen alle leden, aanwezig of niet, als tastbaar bewijs van hun lidmaatschap een fraai speldje.

Daarna ging het bier proeven nog even door……