Kledingcommissie zoekt nieuwe leden.

Jarenlang waren zij het gezicht van de kledingcommissie, Xandra Heitink, Tineke Heuten en Petra Schut.

Zij begonnen met hun activiteiten toen in 2015 de gehele Hector jeugd werd voorzien van trainingspakken.

Daarna hebben zij de aanschaf en uitgifte van alle nieuwe tenues in 2018 geregeld en natuurlijk onze prachtige jubileumtenues.

En niet te vergeten aan het begin en eind van ieder seizoen de uitgifte en inname van de wedstrijdkleding, bidons en waterzakken voor de jeugdteams.
Geheel terecht werden de drie dames dan ook in 2018 uitgeroepen tot “vrijwilligers van het jaar”!
De laatste jaren maakt ook Manon van den Berg deel uit van de kledingcommissie.

Maar nu is toch het moment gekomen dat “de drie” hun werkzaamheden willen overdragen aan opvolgers. Want alleen kan Manon de hoeveelheid werk absoluut niet aan.

Daarom een oproep aan mensen die het leuk lijkt om de kleding van de jeugd van Hector te regelen. Mocht je interesse hebben, spreek één van de dames er over aan. Een appje sturen kan natuurlijk ook.