Diepenheim troeft Hector af

Na het gelijke spel tegen Langeveen wist Hector zondagmiddag weer niet te winnen. De groen/witten gingen op het eigen kunstgras met 2-4 onderuit tegen Diepenheim. Bij rust was het al 1-4.

Binnen tien minuten kwam Hector op achterstand, maar Arno Katera maakte vrij gauw daarna op schitterende wijze gelijk. Diepenheim drukte door – Hector zette er weinig tegenover – en kwam vrij simpel op een ruime voorsprong.

Een saaie tweede helft volgde. Diepenheim had vrede met de tussenstand, Hector probeerde de aanval te zoeken. Tien minuten voor tijd kregen de Hectorianen een paar kansjes: Yilber Haverslag benutte er een. Zijn afstandsshot belandde via de lat achter de doellijn. Maar meer dan dat zat er niet in.

Hector is nu derde in de vijfde klasse A met 16 punten uit 8 wedstrijden en dat is twee punten minder dan koploper Twenthe dat ook nog een wedstrijd minder gespeeld heeft. Volgende week gaat de ploeg van trainer Marco Botterblom op bezoek bij Hoeve Vooruit.