Hector walst met 9-0 over Phenix heen!

Het duurde ongeveer een minuut of tien, maar toen kwam de doelpuntenmachine van Hector op gang in de wedstrijd tegen een erg zwak spelend Phenix uit Enschede.
Nadat Pupil van de Week Milan ten Asbroek al vóór de wedstrijd had laten zien hoe je tegen de Phenix keeper moest scoren, was het Yilber Haverslag die de score opende. Hij zorgde ook voor de 2-0 en nog voor rust scoorde Raùl Jimenez de 3-0.

Na rust waren het wederom Yilber met twee doelpunten, Sascha, Arno Katera, Daan Megens met zijn eerste competitiedoelpunt voor Hector en tot slot Wesley Zwoferink die de 9-0 eindstand op het scorebord zetten!

Hector staat nu op de eerste plaats met 1 punt voorsprong op TVV en 3 op Diepenheim, waarbij wel gezegd moet worden dat de laatste twee wedstrijden minder heeft gespeeld. Op 19 november komt Diepenheim op bezoek bij Hector.
Maar eerst a.s. zondag de wedstrijd uit tegen Langeveen. Aanvang 14.00 uur.