Hector MO15-1 scoort èn wint!!

Vandaag stond er een leuke wedstrijd op het programma voor de meiden van Hector MO15-1. De tegenstander Excelsior MO15-2 had net als Hector nog 0 punten en had ongeveer dezelfde uitslagen gehaald in deze competitie.
Bij aankomst bleek dat in tegenstelling tot andere wedstrijden deze meiden fysiek gelijkwaardig waren aan de meiden van Hector. En dat resulteerde in de eerste helft tot een gelijk aantal kansen voor beide teams.
Hector begon sterk met al snel het allereerste doelpunt van het seizoen voor deze meiden!! Daarna zakte het iets in waardoor Excelsior aan het eind van de eerste helft de gelijkmaker scoorde.

In de tweede helft begon Hector weer sterk waar een aantal hele goede kansen uitkwamen. Maar helaas kwam het nog niet tot een doelpunt. Excelsior speelde goed op buitenspel waardoor er vaak gefloten werd.
Tot HET moment daar was en met nog een minuut of tien te spelen uiteindelijk het welverdiende winnende doelpunt werd gescoord. Daarna was het met man en macht zorgen dat Excelsior geen doelpunt meer maakte. Dit hebben de meiden goed gedaan. Eindelijk fluit de scheidsrechter af!
Resultaat GEWONNEN!! Met 1-2. Leuke afsluiter van deze toch wel erg pittige fase. Maar we gaan met een goed en voldaan gevoel op naar de volgende.