Pupil van de Week Sem Kramer.

Zoals voor veel kinderen was het ook voor Sem Kramer een bijzondere dag om Pupil van de Week te mogen zijn. Want zeg nou eerlijk, wie wil dat niet zijn?
Sem kwam samen met mama en papa naar het Doesgoor waar hij om te beginnen de welbekende bal met namen van de eerste elftalspelers kreeg en natuurlijk het vaantje met zijn naam en foto er op.
Sem speelt in Hector JO10-1, bij voorkeur in de verdediging of op het middenveld.
Zijn favoriete voetbalclub is Paris Saint Germain en dan kan het bijna niet missen dat Kilian Mbappe dan zijn favoriete voetballer is.
Sem vond het moeilijk om een speler uit te zoeken waar hij mee op de foto wilde, dus werden het er twee! Zowel Arno Katera als Oleksander Nikolaichuk, beter bekend bij Hector als Sascha, waren graag bereid om met Sem te poseren!
Eenmaal aangekomen bij de scheidsrechter haalde Sem een hele slimme truc uit: hij gaf die scheidsrechter een reep van de welbekende Hector chocolade. Daardoor kon de beste man natuurlijk niet anders doen dan Hector een heel klein beetje te bevoordelen tijdens de wedstrijd!
De opkomst, het voorstellen aan het publiek en de toss: Sem deed overal graag aan mee. Maar het ging uiteindelijk toch om dat ene moment: het scoren!
Sem ging na de aftrap met de bal aan de voet richting keeper van Zenderen Vooruit, omspeelde eerst nog enkele lastige spelers en liet vervolgens de keeper kansloos. Een en ander feilloos vastgelegd op onderstaande video. Daarna ging Sem lekker in de dug out zitten en heeft hij de hele eerste helft van daaruit de wedstrijd bekeken!

Dat goede voorbeeld van scoren hadden de Hectorspelers prima onthouden en deden dat zelf ook drie keer. Waardoor ze de wedstrijd wonnen met 3-2.