Hector JO13-1 ook kampioen!

Hector JO-13-1 is vanavond glorieus kampioen geworden van de eerste fase!
Voorafgaand aan dit seizoen was het de vraag hoe het team zich zou houden nadat er 4 spelers waren weggegaan.
Met een aantal nieuwe spelers begonnen de groen witten goed aan de eerste fase met een klinkende overwinning op Schalkhaar, uit werd met 1-8 gewonnen. Daarna bleven de groen witten hun wedstrijden winnen. Met de juiste mentaliteit wisten de boys alle wedstrijden in overwinningen om te zetten.

Vanavond, in aanwezigheid van veel toeschouwers, werd er met 5-2 gewonnen van Colmschate JO13-2. Doelpunten: Gyvano, Daan, Nathan, Ties en Bas.
Super gestreden en gevoetbald jongens.
Complimenten aan trainer/leider Joost Minkjan en leider Ilhan Örgülü dat ze de jongens in zo’n korte tijd positief hebben laten voetballen als een hecht collectief.

Ook waren de jongens van de Ultras VAK-H present tijdens deze wedstrijd. Respect boys.

En geheel volgens de voorschriften van de KNVB werd er na afloop van de wedstrijd door vak H vuurwerk afgestoken buiten het terrein van het Doesgoor.