Hector JO12-2 is kampioen!

Maandagavond 9 oktober was het zo ver: de kampioenswedstrijd van lijstaanvoerder Hector JO12-2 tegen het goed voetballende Diepenheim JO12-1JM, de nr 2 van de ranglijst.
Een ware kampioenswedstrijd, want wint Hector dan zijn ze kampioen van de eerste fase met nog één wedstrijd te spelen. Wint Diepenheim moeten we hopen op een wonder.

Het massaal toegestroomde publiek was er klaar voor. Zelden zal het op een maandagavond zo druk zijn geweest op het Doesgoor. Ook het inmiddels welbekende vak H was present met een fraai spandoek.
Het eerste kwartier kon je merken dat beide teams behoorlijk zenuwachtig waren. Het normaal frivool spelend Hector had moeite om elkaar te vinden.
Via een prima vrije trap kwam Hector op voorsprong, de opluchting was van de gezichten af te lezen. Hector voetbalde vanaf dat moment weer zijn ouderwetse spel en kwam op een 2-0 voorsprong.
Het tweede kwartier kwamen 4 nieuwe spelers erin, wat waren deze invallers goed. Duels werden gewonnen en Hector domineerde.

In de 2e helft kwam Hector vrij snel op een 3-0 voorsprong en wat een vreugde, echter Diepenheim kwam direct na de aftrap terug in de wedstrijd 3-1.
De jongens rechtten hun rug en kwamen doormiddel van fraaie combinaties terug in de wedstrijd en scoorden de 4-1. Hiermee was de wedstrijd gespeeld en speelde Hector de wedstrijd rustig uit en bouwde de voorsprong uit naar maar liefst 7-1! En dat in een kampioenswedstrijd.
Na het eindsignaal renden de jongens naar elkaar toe en vierden feest. Vuurwerk werd ontstoken en de jongens vierden feest bij de jongens van vak H ( mooi dat jullie er waren boys).

De jongens willen iedereen bedanken voor hun support. Super goed gedaan jongens, trots op jullie allen.

Ook complimenten aan de trainers Danny en Martijn en leidster Dorine.