Pupil van de Week Denton Gossner.

Pupil van de Week Denton Gossner

Het is natuurlijk een zware opgave om Pupil van de Week te zijn bij misschien wel de belangrijkste wedstrijd van Hector dit seizoen. Een wedstrijd om degradatie tegen De Hoven. Maar dat maakte Denton Gossner helemaal niks uit, onbevangen kwam hij samen met zijn papa naar het Doesgoor. Nou ja, misschien was het toch wel een beetje spannend.
Denton voetbalt sinds begin dit jaar bij Hector in JO10-1 en het bevalt hem uitstekend bij onze club. Natuurlijk even wennen als je nog niet eerder gevoetbald hebt, maar dat ging al snel in het leuke team dat JO10-1 dit jaar was.
Denton heeft nog niet precies ontdekt op welke plaats hij het liefst voetbalt, maar dat komt wel in het nieuwe seizoen. Gescoord heeft hij nog niet, maar daar zou die middag verandering in komen!
Zijn hobby’s zijn buiten spelen, op zijn elektrische step rondracen, TV kijken, Fortnite spelen en voetballen in de tuin met papa.
Zijn favoriete clubs zijn Feijenoord en een klein beetje FC Twente. Cristiano Ronaldo en Kylian Mbappé zijn favoriete voetballers.
Denton wilde graag op de foto met de Hector keeper Koen Eekhout. En wie weet wil hij zelf ook wel eens een keer keepen, hij weet het nog niet.

Trainer Jordy Drenth ging bij zijn laatste thuiswedstrijd met Hector natuurlijk ook op de foto met Denton, net als de erg vriendelijke scheidsrechter.
Bij de opkomst op het veld droeg Denton de bal en zorgde ervoor dat die op de middenstip kwam te liggen. De toss verliep goed en toen het grote moment  van de aftrap. Maar uiteraard eerst een teamfoto van Hector met Denton er bij op.
De aftrap nam hij samen met Cris Haverslag en daar ging het richting keeper van De Hoven. Denton bleef kalm en voor iemand die nog niet gescoord heeft, maakte hij een zeer fraai eerste doelpunt: precies in de hoek, de keeper was kansloos.

Helaas was Denton die middag de enige Hectoriaan die scoorde, Hector verloor met 0-3 en degradeert naar de vijfde klasse. Maar voor Denton kon de middag niet kapot!