Hector JO17-1 is kampioen!!

Het was spannend. Heel spannend. Bloedstollend spannend. Hector JO17-1 moest winnen bij Excelsior’31 JO17-3 om de directe concurrent Twenthe JO17-1 voor te blijven en het kampioenschap te behalen.
Maar een kampioenswedstrijd is niet zo maar een wedstrijd, daar zit heel veel spanning op. En dat was te merken aan Hector. Maar liefst drie keer kwam het team op achterstand, drie keer werd er gelijk gemaakt. Met name de hele goede keeper van Excelsior was een echte sta in de weg. Maar een 3-3 stand was niet voldoende voor het kampioenschap. Hartstochtelijk werd er aangevallen. Het talrijke Hector publiek langs de lijn had het niet meer, de coaches Joery, Joost en Ronnie werden bijkans radeloos.
En toen kwam die laatste minuut. Een verre ingooi van Hector werd doorgetikt en ingeschoten.
Wat een ontlading op en naast het veld!

Hector JO17-1 was kampioen!! Dat het later in de Hector kantine goed gevierd werd, laat zich raden.

Bijgaand een video van de 1-1, de 3-3 en de winnende treffer, gemaakt door Cemile Kel.

Verder prachtige foto’s van de wedstrijd en de feestvreugde op het veld gemaakt door Danny Bannink.

De kampioensgoal!