Hector JO11-1 gaat strijdend ten onder.

Wat waren ze gespannen en wat hadden ze onrustig geslapen de jongens en meiden van Hector JO11-1 want vandaag stond de kampioenswedstrijd op het programma.

Blauw Wit uit Holten stond eerste met 3 punten voorsprong maar wel met een minder doelsaldo. Dus bij een overwinning, ongeacht de uitslag, zou Hector kampioen zijn.
Dat de meeste erg gespannen waren kon je goed zien, de eerste minuten was het erg rommelig. Blauw Wit kwam op voorsprong door gepruts in de verdediging.
Potverdorie dachten de jongens en meiden dit gaat ons niet gebeuren en met ouderwets combinatievoetbal zorgden ze ervoor dat de Evan de verdiende 1-1 binnenschoot. De bekroning kwam van Sarah die de 2-1 binnenschoot.

Na rust leek Hector JO11-1 te verstijven en binnen 5 minuten gingen we van een comfortabele 2-1 voorsprong naar een 2-4 achterstand.
Nadien hebben ze nog alles geprobeerd om een doelpunt te maken maar dat lukte niet.
Blauw Wit kwam via goede counters zelfs nog op een 2-6 voorsprong. Hier bleef het bij.

Wat ontzettend jammer wat hebben ze het goed gedaan alleen Blauw Wit was net iets beter.
Ondanks alles kunnen ze zeer trots zijn op zichzelf, want ze hebben tot de laatste wedstrijd gestreden om het kampioenschap.