Kampioens weekend bij de Hector jeugd??

Na alle feestelijkheden van afgelopen week gaan we nu langzaam naar het einde van het seizoen. En dat kan nog heel feestelijk aflopen. Maar liefst 2 teams maken nog kans op het kampioenschap.

Op zaterdag 3 juni om 10.00 uur speelt Hector JO11-1 zijn laatste wedstrijd op het Doesgoor. Bij winst is het kampioenschap voor dit team een feit.

Een uurtje later voetballen de Hector JO17-1 spelers iets verderop, in Rijssen, de belangrijkste wedstrijd uit hun carrière tegen Excelsior ‘31 JO17-3. Ook zij hebben een overwinning nodig om de winst in hun poule veilig te stellen.

Voor beide teams dus nog een heel spannend weekend waarbij ze alle steun kunnen gebruiken. Heb je op zaterdag 3 juni tijd, kom dan één van deze teams steunen! Beide mag ook!