Pupil van de Week Emir Cabur.

Het was een druilerige zondagmiddag. Pupil van de Week Emir Cabur kwam nog net niet doorweekt aan op het Doesgoor. Maar met een stralende glimlach!
Mama, zus Defne, haar vriendin Carlijn en zus Zehra waren die middag de supporters van Emir.
Hij voetbalt in Hector JO10-1 op het middenveld of in de voorhoede en pakt zo af en toe zijn doelpuntje mee.
Emir houdt van TV kijken, natuurlijk voetballen maar met name van zingen en dansen. Dat doet hij thuis heel vaak en hij heeft zich als doel gesteld om ooit deel te nemen aan het junior Songfestival! Maar dan wel met een Hector shirt aan, Emir!
Zijn favoriete voetbalclub is FC Twente en Ramiz Zerrouki en Kylian Mbappé zijn favoriete spelers.
De foto’s van Emir in het fraaie jubileum Pupil van de Week tenue werden gezien het weer binnen gemaakt vóór de mooie fotopanelen met de Hector geschiedenis er op.
En het leek erop dat Emir goede contacten had met Buienradar, want op het moment dat het gezelschap naar buiten ging werd het droog en dat bleef het ook de rest van de middag.
Emir ging op de foto met trainer Jordy en elftalleider Marthijn en uiteraard met de scheidsrechter. Jeroen Heuten was dit keer de uitverkoren Hector speler om samen met de Pupil van de Week op de foto te mogen gaan.
De opkomst op het veld was wederom door een haag van vlaggende spelers van zowel Hector als ook van de tegenstander BSC/Unisson. Emir voelde zich helemaal op zijn gemak bij het voorstellen door de teams aan het publiek, hij was echt de twaalfde man!
De toss werd door Emir goedgekeurd, dan de twaalftalfoto en toen werd het tijd voor de aftrap. Dat deed Emir samen met Wesley Zwoferink, vervolgens ging hij richting keeper van BSC/Unisson. En die werd vervolgens heel simpel door Emir gepasseerd. Kansloos was de beste man.

En dat was hij in de wedstrijd ook één keer, waardoor Hector met een 1-0 overwinning drie belangrijke punten pakte.