Pupil van de Week Djerno Lammertink.

Als je op zaterdag drie keer hebt gescoord, dan heb je er natuurlijk alle vertrouwen in dat op zondag het scoren als Pupil van de Week ook gaat lukken. Toch hield Djerno Lammertink nog wel een slag om de arm toen hij zich meldde als Pupil van de Week bij de wedstrijd van Hector tegen UDI.
Voor de zekerheid had Djerno wel een redelijk aantal supporters meegenomen die hem konden ondersteunen. Mama, papa, zus Lana, broertje Jari, zijn vriendinnetje Ilja en niet te vergeten oma Conny en opa Jan.

Djerno speelt sinds november in Hector JO10-1 en dat vindt hij erg leuk. Als middenvelder scoort hij regelmatig! Al waren zelfs zijn 3 doelpunten niet genoeg om de dag ervoor te winnen….. helaas.

Zijn hobby’s zijn uiteraard voetballen, daarnaast spelletjes spelen op de PlayStation of telefoon en ook mag hij graag fietsen.
Favoriete voetbalclubs zijn FC Twente en Hector! En Cristiano Ronaldo is zijn grote voorbeeld als speler.
Djerno wilde op de foto met Twan Wenderman. Voor Twan was het de eerste keer dat hem zo’n eer te beurt viel, dus hij was maar wat trots.

Op het veld aangekomen was er even tijd voor een foto met elftalleider Martijn van Hector en daarna voor een onderonsje met de scheidsrechter en zijn beide assistenten.
Samen met de scheidsrechter ging Djerno in de kleedkamers de (digitale) spelerspassen controleren en vervolgens was er de opkomst op het veld. De erehaag van vlagzwaaiende spelers van Hector JO9-1 en JO9-2 was natuurlijk ook bestemd voor Djerno. Met de door de Tapperij gesponsorde wedstrijdbal in zijn handen liep Djerno naar de middenstip om daar de bal zorgvuldig neer te leggen. Om daarna natuurlijk samen met de beide teams het publiek te begroeten.

De toss werd door Djerno goedgekeurd, daarna alle spelers veel succes toewensen (die van Hector natuurlijk een klein beetje meer), uiteraard een elftalfoto inclusief de Pupil van de Week en toen mocht hij aftrappen samen met Hilde van de Tapperij. Hij liep verder met de bal aan zijn voeten richting keeper van UDI en liet toen zien waarom hij de dag ervoor ook al scoorde. De keeper was kansloos, Djerno kreeg hem letterlijk op de knieën.

Helaas zag Hector geen kans om vaak genoeg te scoren, ze verloren met 1-2.