Geweldige historische middag bij Hector! (nog meer foto’s).

In een prachtig aangeklede kantine werd de historische middag van Hector gehouden. Elf fotopanelen waarop de 100 jarige geschiedenis van onze club werd weergegeven. Vier schermen met daarop films en foto’s uit Hector’s roemrijke verleden.
En in de serre een tafel vol met attributen, van de pet van Barend Keuzink via de koninklijke onderscheiding van onze oprichter Hendrik Dikkers tot een scala aan oude Hector Revue’s.

Er was vooraf gehoopt op zo’n 100 bezoekers. En voor die bezoekers was er bij binnenkomst koffie met een tompouce met daarop het Hector jubileum logo. Alle tompoucen waren op en lang niet iedereen wilde er één hebben. Er zijn grof geschat zo’n 140 bezoekers geweest!!

En het werd een uiterst gezellige middag. De films, foto’s en attributen werden uitgebreid en zeer aandachtig bekeken en er waren veel ontmoetingen en leuke gesprekken van mensen die elkaar al lang niet meer gezien hadden. Dat alles onder het genot van een hapje en een drankje.

De organisatie, in handen van de Historische Commissie, zijnde Henk Dikkers, Henk Eeftink en Dick van der Hout kan met een heel goed gevoel terugkijken op deze bijzonder geslaagde middag.
Complimenten ook aan Silas Wittrock die de fraaie fotopanelen heeft samengesteld.

En wie deze panelen ook nog graag zou willen zien: ze blijven tot aan 23 mei in de kantine staan!