Het andere groen wit op het Doesgoor.

Voor de meisjes en jongens van Hector JO9-3 was het een bijzondere zaterdagmorgen. Zij mochten als eerste Hector jeugdteam aantreden in het nieuwe, fraaie jubileum tenue. Bovendien was het voor hen de allereerste wedstrijd op het grotere veld, met grotere doelen en dan ook nog 6 tegen 6. Spannend!
Met veel plezier en enthousiasme speelden zijn hun wedstrijd. En ach, dat de tegenstander groter en beter ingespeeld was, dat ze veel doelpunten moesten incasseren, het deerde de kinderen niet. Maar na de wedstrijd werden penalty’s genomen en die waren bijna allemaal raak. Dus toch gescoord!
Kortom, de spelers van Hector JO9-3 hadden een geweldige morgen, ondersteund door veel enthousiaste supporters.

Daarna kwamen er nog andere Hector teams in het veld. En eerlijk gezegd, het is toch wel even wennen als je zo over de velden kijkt. Ergens mis je toch wel de groenwit gestreepte shirts, maar dat wordt weer ruimschoots gecompenseerd door een vrijwel geheel groen shirt. Met witte kraag. En de strepen zitten nog in de kousen.
Een paar weken en we weten niet beter.

Natuurlijk worden nu de teamfoto’s op de website zo snel mogelijk vervangen. Want ons mooie jubileumtenue mogen we zeker uitdragen!