Pupil van de Week Wesam Wahid.

Als jouw zus en broer al eens Pupil van de Week zijn geweest, ja, dan weet je wel ongeveer wat je te wachten staat. Maar toch vond Wesam Wahid het nog best spannend dat nu hij het middelpunt mocht zijn bij de belangrijke wedstrijd van Hector tegen De Tubanters.
Wesam kwam naar het Doesgoor samen met mama, papa (speelt bij Hector 7×7), zus Hala (ex Hector voetbalster), broer Mohammad (Hector JO14-1) en zusje Naja (toekomstige Hector welp). Wat je noemt een echte Hector familie!
Hij speelt in Hector JO11-1 in de achterhoede, maakt af en toe wel eens een doelpunt, maar geeft vaker de nodige assists. En dat is ook heel belangrijk, Wesam!

Zijn hobby’s zijn natuurlijk veel voetballen, gamen en schaken. Echt schaken op een bord en dus niet op een scherm! Vaak tegen zijn broer.
Wesams favoriete voetbalclub is Barcelona en zijn favoriete spelers zijn Xavi (inmiddels trainer) en Messi.

Voor de wedstrijd ging Wesam op de foto met trainer Jordy Drenth, elftalleider Marthijn ten Tije die hij nog heeft meegemaakt als zijn trainer, met de scheidsrechter en met Hectorspeler Raul Jimenez.
En evenals twee weken geleden scoorde ook nu weer de speler die met de Pupil op de foto mocht een belangrijk doelpunt voor Hector!

Samen met alle spelers, de grensrechters en de scheidsrechter kwam Wesam het veld op. Mocht kijken hoe de toss werd uitgevoerd en begon toen aan zijn grote klus: proberen te scoren tegen de Tubanters keeper. Bij de aftrap kreeg hij nog wat aanwijzingen van Hector aanvoerder Wesley Zwoferink en daar ging hij met de bal aan de voet. Aan het begin van de middag had Wesam nog het idee om de Tubanters keeper te omspelen en dan te scoren. Maar toen het zover was, besloot hij toch maar om gewoon te schieten. En dat lukte voortreffelijk, de keeper werd kansloos gepasseerd met een bekeken schot.
Hector scoorde twee keer, won die belangrijke wedstrijd uiteindelijk met 2-1 en pakte zo de eerste 3 punten. Waarbij het goede voorbeeld werd gegeven door Wesam.