Tassensponsor voor de Hector MO9 teams.

Bij de jongere jeugd heeft Hector momenteel 14 meisjes in de leeftijd van 8 en 9 jaar. Die meisjes trainen gezamenlijk (en lekker fanatiek), maar voor de wedstrijden worden er uiteraard twee teams gemaakt. En vandaag stond de enige echte “zusterstrijd” op het programma: Hector MO9-1 tegen Hector MO9-2!

Maar voordat het zover was, werden aan de meisjes (twee konden er helaas niet bij aanwezig zijn) voetbaltassen overhandigd, gesponsord door Petra van den Burg! En daarnaast nog kratten met bidons, geschonken door Raak.

De wedstrijd was zoals alleen een echte derby maar kan zijn: spannend en een prachtig scoreverloop. Het volop aanwezige publiek kreeg fraaie staaltjes voetbal te zien, zowel individueel als qua samenspel. Het einde van de wedstrijd kwam met een 5-5 eindstand.