Hector JO9-2 wint op karakter!!

Zaterdag 3 september verzamelden de jongens van Hector JO9-2 om half 9 op ’t Doesgoor voor de eerste wedstrijd van het seizoen. Om 9 uur zou de aftrap zijn tegen de jongens en meiden van Bon Boys JO9-4. En uitgerekend voor deze wedstrijd was de kleine vleugelflitser Siem ziek! Daarom werd Alec opgeroepen om de plek van Siem in te nemen. En dat deed hij prima!

Met gezonde spanning en onder leiding van de coach van de week, Mark, gingen de groen witten het duel aan. Hector opende de score, maar daarna werden ze overlopen door Bon Boys dat maar liefst 5 keer achter elkaar scoorde! Met een 1-5 achterstand zakte de moed bij onze jongens misschien in de schoenen, maar juist het karakter kwam toen boven. De mouwen werden opgestroopt en Hector ging er tegenaan. En al vrij snel werd een 5-5 tussenstand bereikt!
Maar toen werd het pas echt spannend. Bon Boys maakte de 5-6 en 5-7. Hierna krabbelden onze jongens terug naar 6-7, 7-7, 8-7! Bon Boys maakte opnieuw gelijk. Het publiek had het niet meer.
En door een laatste goal van onze jongens werd de wedstrijd zelfs nog gewonnen!

Een groot compliment voor de wilskracht van het team dat bestond uit Isaiah, Alec, Kenji, Owen, Milan en Noah. 5-1 achter en alsnog winnen met 9-8!