Pupil van de Week Arjen Boswinkel.

Arjen had er veel zin in om Pupil van de Week te zijn. Hij had wat foto’s gezien van teamgenoot Luuk die het al geweest was en dat maakte hem nog nieuwsgieriger.

Hij kwam samen met mama, papa en zusje Elvira naar het Doesgoor. Arjen speelt in Hector JO10-1 en is de keeper van het team. Arjen is zijn hele voetballeven al keeper geweest. Af en toe wel eens gevoetbald, maar keepen vind hij toch leuker.

Hobby’s van hem zijn uiteraard voetballen, hij heeft zelfs doeltjes in de tuin staan zodat hij veel kan trainen. Verder is gamen erg leuk en uiteraard buiten spelen.
Zijn favoriete voetbalclub is FC Twente en Messi de favoriete speler.
En op de vraag met wie hij op de foto wilde, kon maar één antwoord komen: met keeper Koen Eekhout uiteraard!

Buiten op het veld een bijzonder moment, want Arjen ging op de foto met de interim trainer die middag: Joost Minkjan. Wat een eer voor Joost!

Bij de opkomst op het veld mocht Arjen uiteraard de bal meenemen en bij de toss mocht hij het muntstuk opgooien. Om vervolgens de aftrap te doen samen met Berthil Schabbink. Arjen ging met de bal aan de voet richting keeper van Neede. En toen werd het leuk, keeper tegenover keeper. Wie had de sterkste zenuwen? Dat was heel duidelijk Arjen, die zijn collega met een zeer nauwkeurig schot net naast de paal het nakijken gaf.

Dat deed Hector Arjen na later in de wedstrijd, want Hector won met 1-0.