Pupil van de Week Gyvano Slaghuis.

Wat was het een geweldig weekend voor Gyvano Slaghuis! Op zaterdag won hij met 10-0 na een heerlijk partijtje tikkie takka voetbal met zijn team Hector JO11-1, waarbij hij zelf ook één keer scoorde.
Op zondag was hij Pupil van de Week bij de wedstrijd van Hector tegen Hoeve Vooruit. En of het nou aan Gyvano lag?? Maar Hector won wel met 2-0 zijn eerste wedstrijd in deze competitie!

Gyvano kwam samen met een hele fanclub naar het Doesgoor. Papa (leider/trainer bij Hector), mama (vaste toeschouwer bij de wedstrijden van de kinderen), zus Zoe Lynn (keeper bij Hector JO12-3), Patrick (leider/trainer bij Hector), oma, opa en ome Hendrik.
Omdat zus Zoe Lynn al eens Pupil van de Week was geweest, wist Gyvano precies wat er zou gaan gebeuren. En hij had er zin in.

Zijn hobby’s zijn naast veel voetballen ook nog trampoline springen, kippen verzorgen en kijken bij de manege vlak bij huis. De favoriete voetbalclub van Gyvano komt uit Amsterdam……
Ronaldo vindt hij een erg goede voetballer.

Eenmaal op het veld aangekomen maakte Gyvano kennis met de scheidsrechter die hem onmiddellijk samen met de grensrechters meenam naar de kleedkamers voor de instructies. Zodoende heeft Gyvano helemaal geen boks kunnen geven aan de Hector trainer en kon hem dus ook niet wat tips geven. Over tikkie takka bijvoorbeeld.
De opkomst, de toss, Gyvano stond overal dicht bij! Hij mocht zelfs het muntje omhoog gooien bij de toss.

Aftrappen en toen richting keeper van Hoeve Vooruit. Scoren was vervolgens een makkie voor Gyvano.
Daarna zocht hij een plaatsje in de dug out tussen de wisselspelers. En is daar de hele wedstrijd gebleven. Gyvano is zelfs in de rust meegegaan naar de kleedkamers om samen met de spelers thee te drinken!