Kneipe Der Whee, oftewel Café De Whee, tassensponsor SV Hector VR1.

Zondag 24 oktober ’21 was de voorbereiding op de thuiswedstrijd voor de Hector 1 dames wat ongebruikelijk. In plaats van een uur van tevoren aanwezig te moeten zijn op sportpark Het Doesgoor werd er namelijk om 09.45 uur al verzameld bij Café De Whee.
En natuurlijk niet om daar al een drankje te nuttigen maar uitbater Marcel List, zelf ook trainer geweest van een damesteam en vader Peter natuurlijk ook, heeft aangeboden het complete damesteam te sponsoren met voetbaltassen.
De eerste tas werd door Marcel overhandigd aan aanvoerster Nikky Schut waarna de rest ook de tassen in ontvangst mochten nemen. Marcel werd na deze uitreiking door Nikky bedankt en hem werd een bierpakket aangeboden (met natuurlijk ook Duits bier erbij). Tevens werd hem een seizoenclubkaart voor het leven aangeboden bij de SV Hector dames 1.

Café De Whee, nogmaals bedankt voor de tassponsoring en tot ziens in Der Kneipe.

En aansluitend aan deze feestelijke bijeenkomst werd er ook nog gevoetbald door Hector VR1. Voor het verslag van die wedstrijd zie de kolom “Verslagen” op onze website.