Hector JO11-1: vroeg op maar geen punten

Vandaag de uitwedstrijd tegen SV Grol. Grol uit betekent voor dag en dauw aanwezig zijn dit bleek vandaag ook het geval: 7.15 uur moesten we aanwezig zijn. 8.10 stonden we al op veld om de warming up te doen. Iedereen had er zin aan.

Sv Grol een kwalitatief sterke tegenstander zette ons vanaf minuut 1 vast, daardoor hadden we het lastig om in ons spel te komen. Grol kwam verdiend op een 2-0 voorsprong. Het 2e kwartier was een kwartier waarin we ons onder Grol uit voetbalden en we naar mate de tijd  verstreek beter in de wedstrijd kwamen. Alleen was het geluk niet aan onze zijde (een mooi schot kwam tegen de lat).

In de tweede helft hadden we een duidelijk strijdplan: vanaf minuut één zouden we er strak op zitten en proberen meer de duels  te winnen. Helaas kwam hiervan niet veel en werden we vanaf minuut één weer vastgezet, daardoor kwam Grol op een comfortabele 4-0 voorsprong.
Nadat we de storm van 5 minuten hadden overleefd kwamen we wat beter in de duels en werd er geprobeerd combinatievoetbal te spelen. Grol kwam via een lucky op 5-0.

En toen waren wij (eindelijk) aan zet! Ayhem scoorde een prachtige goal (van 25 meter over de keeper). Grol moest achteruit en wij gingen vol in de aanval. Helaas was het geluk niet aan onze zijde: één schot belandde op de lat en 2x lag de keeper in de weg. Via een prachtig uitgespeelde aanval kwamen we terug tot 5-2. Helaas scoorden we niet meer.

Een verdiende nederlaag maar in dit team zit zoveel potentie en hopelijk volgen er nog vele mooie wedstrijden.